Det giver jo ingen mening at vi laver noget rigtig god mad og så serverer noget tvivlsom kaffe.

Jan Echberg-Bauerfeind
Køkkenchef, DI

DI_caselogo

Jeg tænker kvalitet. Engagement. Det er sådan set umiddelbart de to ting, der falder mig ind. Der er også noget personlighed i det. Personligt ejerskab. Man kan mærke, at de brænder for det. At de tager ejerskab.

Vi sætter baren højt. Det, der er vigtigt for os, er at der er en rød tråd igennem alt, hvad vi laver. Vi laver al mad fra bunden, vi har fokus på bæredygtighed. Vi har fokus på, at råvarerne er de fineste muligt. Det vil f.eks. sige at vores fisk er fanget på line osv. Det der er vigtigt for mig, er at der ikke er nogen overspringshandlinger, det giver jo ingen mening, at vi laver noget rigtig god mad og så serverer noget tvivlsom kaffe. Det hænger jo ikke sammen.

Når man kigger på huset udefra, DI, det er jo lige som at kigge på en flot pakke og når man så pakker pakken ud, skal du jo helst ikke blive skuffet. Det, der er indeni, skal leve op til det, det signalerer ud ad til. Så vi har ambitioner om at gøre det rigtige og derfor er det i rigtig fin tråd med, at vores medlemmer og medarbejdere har en forventning om, at vi lever op til det. Og det er jo derfor, at vi har dem. Coffee by Storm. For jeg mener, at de er de bedste på markedet.

Eversys løser vores behov til fulde, for de er driftssikre. Kaffen smager altid ens. Skummet har den samme tekstur. Det er det konsistente niveau. Der er ikke udsving. Det er konstant.

Vi kan godt lide, at vores leverandører er engagerede i det, de leverer. Man skal kunne mærke dem. Jeg skal kunne mærke dem. Det er vigtigt, at de brænder for det produkt, de sælger. Det er den samlede pakke. Jeg er jo nødt til at stole på de leverandører, der leverer til mig. Så når de siger, at de er de bedste på markedet, så skal jeg jo tro på dem og det er lettere, når man kan mærke dem.

Som når Fritz kommer og smager på kaffen og lige retter lidt på den. Så er det fordi, han bestemt ikke er ligeglad. Det kan jeg godt li.  Det handler ikke bare om at aflevere en maskine og så videre. Han følger det til dørs. Han er obs. på det. Han skal ind og smage sin kaffe, om det stadig er skarpt. Det bli’r bemærket, at kaffen er god. Der er rigtig god respons på det produkt, vi leverer. Der er en fin tråd imellem den mad vi laver, den service vi yder og den kaffe vi serverer.

Jan Echberg-Bauerfeind Køkkenchef, DI og Fritz Storm

Tilmeld dig vores nyhedsbrev