Fritz storm

Fritz Storm er tidligere baristaverdensmester. Og det kan smages.

God kaffe kommer ikke af sig selv, men af god smag, erfaring og rejselyst

Og det er en pænt god beskrivelse af Fritz Storm. Han er nemlig både international kafferådgiver og baristaverdensmester.

Det hele startede i 1995 hvor han var bestyrer af legendariske Café Europa og det kulminerede i 2002, hvor han opnåede at blive World Barista Champion (WBC).

Siden har han arbejdet som selvstændig kaffeekspert, ja det er et job der findes, som konsulent, som baristatræner og mentor.

På den måde har han både stået bag udviklingen af god kaffe og af de talenter der senere blev World Barista Champion (WBC), som ham selv. Undervejs har globale kafferisterier, samt restaurations- og cafekæder nydt godt af hans erfaring, ekspertise og veludviklede kaffesmag.

Han har været medlem af bestyrelsen til WBC og formand for Judges Certification Committee. Han har undervist ved Universitá del Caffé i Trieste, Italien og er medstifter af The Barista Camp – en global træningsworkshop for verdens ledende barista’er, ristere og kaffedyrkere.

Han har med andre ord et længere og mere imponerende CV end de fleste. Et CV han i dag bruger i Coffee by Storm på at gå i krig mod dårlig firmakaffe.

Og det er en krig, han har tænkt sig at vinde.

Læs mere om hele vores udvælgelsesproces ⟶

Fritz Storm er tidligere baristaverdensmester og har arbejdet med kaffe i mere end 25 år. Alle vores kaffer er nøje udvalgte af Fritz og ristet efter hans opskrifter, der sikrer en optimering af smag og aroma. I denne video fortæller Fritz om sit arbejde med kaffe.

Glade kunder med god smag i munden

Carnegie Investment Bank

Vores medarbejdere er bl.a. børsmæglere, og de går op i kaffe. De gad ikke drikke det, vi havde, så de rendte på gaden efter god kaffe og brugte dyr tid på det. Derfor var det en win win for alle at få den rigtige kaffeløsning, for vi skulle have folk til at blive på kontoret.

Stena Recycling Danmark

“Coffee by Storm har skræddersyet den perfekte kaffeløsning, der har opfyldt alle vores behov”, Jimmi Olsen fra Stena Recycling Danmark. Kaffeloungen skaber fællesskab og samarbejde blandt Stena Recyclings medarbejdere. 

Dansk Industri

“Jeg tænker kvalitet. Engagement. Det er sådan set umiddelbart de to ting, der falder mig ind. Der er også noget personlighed i det. Personligt ejerskab. Man kan mærke, at de brænder for det. At de tager ejerskab”, Jan Echberg-Bauerfeind, Køkkenchef Dansk Industri. 

Skal vi tage en snak om jeres kaffebehov?

Udfyld formularen – så kontakter vi dig hurtigst muligt