ansvarsfuld ledelse

Her kan du klage…

Coffee by Storm har etableret en klagemekanisme i overensstemmelse med OECDs retningslinjer om ansvarlig virksomhedsledelse.
Vi bestræber os på at være transparente og udvise ansvarlig adfærd i alle vores handlinger. Med vores klagemekanisme giver vi vores medarbejdere, leverandører, kunder og andre interessenter mulighed for at informere os om aktiviteter i vores virksomhed eller værdikæde, der kan have en negativ indvirkning på mennesker, miljø og klima.

Ønsker du at informere os om aktiviteter af ovenstående karakter, kan du anvende nedenstående dialogværktøj Tell-Us. Vær opmærksom på, at henvendelsen ikke er anonym, men behandles fortroligt. Alle henvendelser behandles indenfor 2 uger.

Har du ikke modtaget svar i din indbakke fra no-reply@tell-us.app, bør du tjekke din mappe med uønskede mails, da mailen kan være stoppet af spamfilter.

I dialogværktøjet Tell-Us kan du se vores indvirkningsanalyse, der giver et overblik over de potentielle negative indvirkninger på mennesker, miljø og klima, som vi allerede har identificeret.

 

Ønsker du at påtale fejl og mangler ved produkter og services?

Er der produkter og services, der ikke lever op til dine forventninger, kan du kontakte os på telefon 42 43 08 20 eller på e-mail office@coffeebystorm.dk

 

Har du forslag til forbedringer på din arbejdsplads?

Klagemekanismen er et supplement til den direkte og daglige kommunikation på arbejdspladsen om utilfredsstillende forhold og forslag til forbedringer. Forhold af en sådan karakter bør i første omgang søges løst gennem dialog med nærmeste leder eller arbejdsmiljørepræsentant, alternativt ved at sende en mail til klage@coffeebystorm.dk

Ønsker du at benytte dig af klagemuligheden bør du tilgå dialogværktøjet Tell-Us fra desktop.