Coffee by Storm har netop lanceret en specialudviklet driftsportal, som kan hjælpe virksomheder med at administrere deres Eversys kaffemaskiner. Portalen giver mulighed for at opdatere maskinernes pauseskærme, giver indsigt i medarbejdernes kaffevaner og kan være med til, at det travle facility-personale kan effektivisere deres hverdag.

Relevant data og proaktivitet
I portalen kan man blandt andet modtage notifikationer i realtid, når maskinen mangler kaffebønner eller mælk, og når det­­­ er tid til rengøring eller når kaffegrumsbeholderen er fuld. Da maskinerne er online, kan Coffee by Storms teknikere desuden proaktivt tage sig af udskiftning af kalkfiltre og eventuelle fejl.

Vi har masser af værdifulde data, som vores kunder kan få adgang til. Det giver dem mulighed for at trække de data, der er relevante for deres drift, og det kan være med til at facility-personalet sparer mange unødige skridt hen til maskinerne på grund af manglende information,” forklarer Carsten Ohm Frederiksen, Chief Sustainability Officer hos Coffee by Storm.

Notifikationer fra Coffee by Storms driftsportal kan lette hverdagen for facility personale, så man ved hvornår maskinen mangler kaffebønner, mælk, det er tid til rengøring, eller når kaffegrumsbeholderen er fuld.

Herover ses det, hvordan notifikationerne fra Coffee by Storms driftsportal tager sig ud på en telefon. Dette kan være med til at lette driften af kaffemaskinerne i hverdagen.

Vil du høre mere om, hvordan I kan få adgang til driftsportalen, så kontakt os her.